torsdag, december 29, 2011

Lazy

Alltså, jag är lat. Eller orkeslös, valet är fritt.
Jag som var så duktig på att skriva av mig här, jag vill fortfarande skriva av mig men varje gång jag känner "suget" är det klockan ett på natten när jag precis ska till att somna, eller så orkar jag helt enkelt inte att skriva något.
Men jag måste bättra mig, jag mår bättre av att skriva. Och nu när jag är ledig och hemma blir jag nästan helt galen eftersom jag inte klarar av att bara inte göra någonting.

Nåväl, på torsdag ska jag iväg till Gotland på en kortare weekend med ett par goda vänner, och det ska bli så jäkla kul! Jag har aldrig varit på Gotland, och jag struntar i om det är dåligt väder. Bara att komma bort och se något nytt ger mig mycket!

Julen flöt på bra och var riktigt lyckad, även om jag saknade mamma fruktansvärt mycket. I morgon är det 3 år sedan hon gick bort, och jag kan inte fatta att det gått så lång tid. Jag bara fattar det inte!

Nu ska jag betala mina räkningar och se vilka pengar jag har över, och sen måste jag till jobbet och mata djur. Jag kanske passar på att stanna till och köpa något i centrum också, lite nya underkläder behövs.
Efter nyår och innan Gotland ska jag rensa lite hemma, och jobba.

2 kommentarer: