måndag, februari 20, 2012

Jagad av stress

Det känns aldrig som om jag är ledig på riktigt. Är det inte jobb så är det uppsatsen, eller föreningsjobb, eller nu flytt (fast det är kul!) eller något annat. Jag måste jobba hemma nu, men jag kommer mig inte för. Orkar inte men måste. Jag kan inte skjuta upp det, för då ligger det på högen av allt annat jag måste bli klar med. Och mina hobbies blir till måsten, för jag hinner inte öva och känner stress över att komma dit oförberedd. Och jag har sträckt en muskel i axeln, jag tror jag har sovit snett. Det hade varit så skönt med en ordentlig massage. Jag är helt felbelastad i mina axlar, det ser helt knasigt ut om man tittar ordentligt. Jag är nog lite knasig hela jag. Inte alls i balans.

1 kommentar:

  1. Kämpa på! Kram från din partner in crime på monday bar kryssarna //Greken

    SvaraRadera