tisdag, november 06, 2012

Tankspridd paus

Jag tar faktiskt en liten paus just nu. Tycker jag förtjänar det. Ska förbereda morgondagens lektion och om jag är effektiv (troligen inte idag) kanske tom torsdagens lektion också. Sortera in alla dessa högar med papper och rätta arbeten borde jag nog också. Det finns ju massor att välja mellan, så jag vet inte var jag ska börja. Ett välkänt fenomen.

Men idag är det meningen att jag ska utkämpa mitt första slagfält på gymmet! Och så skriva på uppsatsen (för i helvete!!!!!!!!!!!!!). Så vi får väl se hur det går ikväll, och hur invalid jag kommer vara på torsdag morgon (min träningsvärk kommer alltid två dagar efter träningstillfället så jag alltid lurar mig själv och tror att jag är superfit för att jag känner mig så bra och mjuk dagen efter och sen kommer jag knappt ur sängen dag nr 2).

Jag lyssnar på hård och peppande musik hela dagen för att hålla känslan vid liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar