måndag, juni 27, 2011

Ryska rymddieten

Ok. Såhär är det. För 1,5 år sen var jag tvungen att ta bort min hund, vilket innebar att alla promenader i vardagen försvann. För 6 månader sen hade jag så mycket att göra på jobbet att jag inte hann träna på gymmet, vilket innebar att precis all fysisk aktivitet för min kropp försvann. Men jag fortsatte äta. Visserligen mest nyttiga saker, t.ex. tomater i överflöd och massa frukter, men grejen är att jag åt hela tiden.

Det syns inte för den ovane betraktaren, vilket innefattar så gott som alla eftersom det inte finns någon som betraktar mig grundligt dagligen, men det känns för mig. Det känns att kroppen inte är slimmad och jag själv börjar se det på foton. Min matchvikt är 57 kg. 56 kg är också bra. I min ungdom vägde jag en gång 54 kg men då började de på min dåvarande arbetsplats bli oroliga för mig. Nu väger jag 61 kg, vilket inte är för mycket egenltigen men jag vill nå min matchvikt för jag trivs inte i den kropp jag har nu.
Rumpa och lår har jag alltid haft och kommer alltid att ha, men det är annat jag stör mig på. Så nu ska jag köra den ryska rymddieten. Enligt folk på nätet är den oseriös och ger utövaren huvudvärk, men jag kommer justera lite och ska försöka hålla den någorlunda iaf.
Wish me good luck och några kilo mindre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar