måndag, juni 27, 2011

Update Russin

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har haft fullt upp (som vanligt alltså) och det har gått bra med Russin, hon har sannerligen varit med om mycket sen hon kom till mig! Det har varit allt från att möta vanlig vardag med skola och elever, mött lastbilar, vandrat på broar och skällt på sopgubbar, blivit inskolad på dagis och träffat kompisar och lärt sig gå i koppel med flera andra hundar samtidigt, till att vara med på barnkalas och hälsat på kompis i Skåne med både katter och stora hundar. Jag har försökt klippa hennes klor- det var ingen hit! Snarare rätt panikslaget. Hon kan sitt och ligg och kontaktövningar, fast hon tycker inte om när man ska lägga godis på tassarna (hennes tassar är det mest värdefulla hon har tycker hon nog) eller att vara ensam hemma. Hon är alldeles fantastiskt söt och jag blir mer och mer förälskad i denna lilla varelse för varje dag! Vi ska bli bästa kompisar (fast det är vi redan) men vi ska träna (utan att bli tjocka) och ha roligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar