måndag, juni 25, 2012

Halvfart

Nu är det banne mig sommarlov! Fast bara för eleverna. Vi andra har ju semestertjänst, så vi får jobba vidare, men jag måste erkänna att det är skönt att vara elevfria för en liten stund. Och dessutom vara ute i god tid för en gångs skull. Jag kommer inte hinna allt jag tänkt mig, eftersom min kropp och mitt sinne automatiskt gått ned på halvfart sen den sista eleven gick ut genom dörren, men jag kommer hinna med betydligt mer denna termin än jag gjort tidigare och det känns onekligen bra! Vi har bra koll inför nästa år, även om det är ännu fler nya elever och nya lärare som tillkommer. Lite spännande är det allt!
Och idag bokade och betalade jag resan till Kroatien i sommar. Har dessutom två dagar i Sverige innan jag åker, så jag kommer hinna pyssla lite hemma. Kanske måla om då? Jag är full av framtidsplaner nu gällande lägenheten. :) Det känns inte bara onekligen bra, utan jävligt bra. Och nu har nedräkningen börjat, nu är det bara två arbetsveckor kvaaaaaaar! Wiiee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar