lördag, juni 09, 2012

Rusar

Tiden rusar, den rusar så fort!
Ibland känns det som om jag står i mitten av en karusell, och livet och tiden är det som snurrar runt mig. Fortare och fortare. Finns ingen broms. Nu har maj månad gått sjukt fort, en tredjedel av juni har redan passerat, våra treor har tagit studenten, idag gick resten av eleverna på sommarlov och jag sitter i soffan och undrar vad som hände...?
Och så gjorde jag fransk manikyr, men mina förstärkningar på naglarna börjar bli slitna så det blev inte så fint. Jag måste göra om naglarna snart. För första gången. Så feminint av mig. Jag gjorde en nödlösning nu med beigerosa nagellack, men det ser ut som rökskadade naglar så det blev inte så fint det heller. Men jag orkar fan inte ta bort det. Det får vara beigerosarökmissfärgade naglar.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar