onsdag, september 12, 2012

Degen

Ja. Det är min mage jag talar om. Den där degiga. Vad hände sen sommaren? My god, jag måste börja röra lite på mig. Jag som var så fin i somras.

Jag fick ledigt över jul. Detta innebär att jag har möjlighet att åka till Australien på semester. Dock har jag inga pengar att åka för, så det känns ju lite trist. Det är det enda som hindrar mig just nu. Om, OM jag åker vill jag vara lite mer tränad. De har ju sommar där, jag måste alltså vandra runt i bikini och degig mage. Suck.

2 kommentarer:

  1. Hallå vad är det där för snack! Du är skitsnygg som du är och du är ju vältränad! Vill verkligen att du ska kunna åka till the land down under. Kan du inte starta en insamling på fejjan eller nåt? Jag lovar att bidra! Annars kan vi alltid kolla upp sparknep och sånt. Finns massa töntigt man kan spara in på ju. Så kanske du hinner spara ihop till en biljett! Klart du ska åka liksom. Vill höra mer om dina planer! Nu börjar jag äntligen känna sådär som du, att jag inte behöver någon jävla dude för att vara lycklig. Jag lever hellre ensam än med något jävla svin. Och jag gillar ju att vara singel. Hoppas vi kan festa snart! Men det kostar ju pengar.. Får ha billig hemmafest å spela trancemusik! Kram till dig

    SvaraRadera
  2. klart du åker, så det så!

    SvaraRadera