onsdag, juni 23, 2010

Nej.

Nej, nu får det allt vara nog. Mitt liv består endast av att jobba heltid och springa på olika sorters föreningsmöten. That's it. Jag har ingenting emot mötena, de är ofta produktiva vad det än handlar om, men ibland känns det som om man ger fingret tas hela handen och en liten bit av armen om det går. Jag inser att jag måste säga stopp nu på riktigt, för man måste ju ha lite egentid också. Jag vet snart knappt vad egentid är, vad det ordet betyder. Jag brinner även för andra saker, de saker som även kallas mina hobbies. Jag har massor av hobbies, men jag hinner ju aldrig med dom. Tyvärr är livet fullt av prioriteringar, jag måste börja lära mig att jag inte kan prioritera allt och alla andra hela tiden. Nu kanske det är dags att prioritera mig själv. En liten del kommer att falla bort. Men jag får ta det.
Nej är ett bra ord att börja med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar