onsdag, april 27, 2011

Vad händer med våra barn?

Jag blir bara så jävla förbannad! Läste om den stackars 11-åringen som blev överfallen på en camping av andra barn som satte en strypsnara runt hans hals och lämnade honom hängandes i ett träd att strypas. Hur jävla sjuk i huvudet kan man vara som barn? Vad har man fått för uppfostran (eller avsaknad av uppfostran) om man gör på detta sätt mot en ensam liten kille? De tror att förövaren/förövarna var 11-13 år, vilket gör det helt oförsvarbart! Är man ett litet barn kanske man inte förstår bättre, men är man i den aktuella åldern så är det bara ren och grov grymhet. Dessutom hade dom snurrat fast en pinne i snaran så den skulle strypa mer. Fy fan! Betänk det trauma denna lilla kille genomgått. Han spenderade bara ledig tid med sina morföräldrar på en oskyldig camping. Och tänk vad hans morföräldrar måste förebrå sig själva att de inte var där eller såg, men det är ju inte deras fel! Det är fantastiskt att han blev funnen i tid av en god själ som räddade honom från att bli strypt. Men förövarnas grymhet skrämmer mig till vettet. Jag undrar vad som hänt med dagens barn om de beter sig på detta sätt. Jag undrar hur föräldrarna är.  Tänk att misslyckas så mycket med sitt barn att de blir potentiella mördare. Jag hoppas för guds skull att de hittar vem eller vilka de skyldiga är, så de kan få sina samveten strypta. Idioter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar