torsdag, oktober 01, 2009

Han är otrogen!! Oh no!

Nu springer det bara runt gubbar i 50+ runt huset (fast väldigt trevliga), och mina unga, vältränade snyggingar är borta! MEN- det byggs upp ställningar på ett hus lite längre bort (det gäller att ha ögonen med sig), och idag såg jag en bil mycket misstänkt lik den bil som tillhör mitt favvospan (hmm, riktig stalkervarning här) köra förbi upp mot det andra huset. 
Han är otrogen Bjursätragatan!!! Snyft!

Jag som hade tänkt att det skulle vara dom som tar ner ställningarna också, tänk om det är gubbarna som gör det? Vilken sorg i så fall! Vi får väl se, huset har inte ens börjat målas än så det får tiden utvisa. Jag och Rusti ska nog kanske ta en promenad förbi andra huset sen, det kan ju vara en av våra "vägar" som vi "brukar gå". Eller det kanske blir för mycket stalker? 
Äh. Jag struntar i vilket, jag har ändå inget bättre för mig och inget att förlora på det heller. 

Idag ska jag hämta ut mina kläder från Ellos, jippie!
Och försöka få någon att skriva under mitt papper till CSN, och låna en bok, och fika med några kompisar jag inte sett på länge! Jippie!

2 kommentarer: