måndag, oktober 05, 2009

Igeln

Det blev ju dans, såklart. Vi gick på självaste premiärkvällen av nyöppnade tranceklubben Clustret, i Münchenbryggeriet (gamla kolingsborg, dvs jag har t.o.m. varit där på efterfest efter senaste DM-konserten). Jag har ingen erfarenhet alls av trancemusik, men jag är såld! Dansade 4 timmar i sträck. Det är så lustigt det där, det är jobbigt att gå med hunden, det är jättejobbigt att gå i alla trappor, men det är inte ett dugg jobbigt att dansa timmar i sträck?

Däremot träffade jag (tyvärr?) en ytligt bekant som vill fika med mig, han var jättefull och förklarade att jag var hans livs kärlek och att vi skulle passa så bra ihop, för det har han sett via bilderna på min facebook. Det var massa saker han sa, som skrämde mig lite. Vi har nämligen inte setts på 10 år, och vi kände inte varandra särskilt bra innan dess heller. Han gav sig inte utan var som en jävla igel hela kvällen. Det finns ingen chans i världen att vi ska fika nu, han gjorde bort sig så himla mycket. 
Och så fick jag ett mail där han skyllde på spriten, och att han inte kommer ihåg någonting. En bortförklaring som jag inte alls köper, se till att dricka mindre nästa gång istället om du vill lyckas med tjejerna, för så som han gjorde springer dom istället.
Jag måste skriva ett "stay away"-mail ikväll, vet inte hur jag ska formulera det bara.

1 kommentar:

  1. Om han inte mindes ngt så skulle han väl inte skrivit och bortförklarat sig?

    Ja det är så det e med 2000-talet och fejjan, helt plötsligt vet någon allt och man undrar, hur då? :P

    SvaraRadera