måndag, december 20, 2010

Kapad msn, vilken julklapp...

Jag har haft lite problem att komma in på min msn de senaste dagarna. Jag har också haft fullt upp, haft julmyskväll hemma, varit på 30-årsfest osv, så jag har inte heller hunnit reflektera så mycket över att den inte fungerar. Men nu när jag försökt i två dagar och verkligen inte kan koppla upp alls, och övriga internet för en gångs skull inte är ur funktion, så började jag undra om det var något fel på riktigt. Och det var det. Felkoden säger att min msn är spärrad, för att någon på min msn-lista är spammare eller har brutit mot någon lag. Olustigt indeed. Jag har nu skickat felrapport och hoppas att dom fixar det snart. Jag har nästan lite lätt abstinens, även om de flesta inte säger så mycket på msn ändå. Denna julen verkar inte vara i teknikens tecken...

1 kommentar:

  1. Jag lyckas inte ens ladda ner msn till min dator, så nej.. denna jul är inte i teknikens tecken.

    SvaraRadera