onsdag, december 08, 2010

MB Lucia cruise 2010

Jag är så jävla glad! :D Jag och en arbetskamrat ska åka på årets Luciakryssning med Monday Bar i morgon! Lycka, ren, sann lycka! Det var egentligen inte meningen att jag skulle åka, då alla mina raveare är upptagna/panka/nykära/bortresta. Men sen hakade en arbetskamrat på, vilket gav mig hopp, men vi hade svårt att hitta biljetter. Så jag gav upp och bokade upp mig på en julfest istället. Sen fick jag ett sms om att julfesten var inställd, och när jag kom till jobbet hade min arbetskamrat två biljetter över till kryssningen, så det var helt enkelt meningen att jag skulle åka! :D Hon är dock helt ovetandes vad hon ger sig in på, hihi! ;)
Jag får agera guide, och spana efter Redhead såklart. Nu är jag taggad som fan och går runt och studsar på jobbet! Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar