söndag, maj 13, 2012

Sköna söndag!

När jag var liten fanns ett program på TV som hette "Sköna söndag". De inslag jag mest kommer ihåg var  Bertil Svensson som hade hand om trädgårdsbiten (som Robert Gustavsson gjort träffande parodi på), ett inslag om mode med massa modeller på catwalk och Ingrid Schrewelius som kommenterade huruvida de bar tunt chiffong eller krossat sammet. Och så något inslag med ett hånglande par i en bubbelpool, som antagligen skulle stå för den romantiska delen av programmet där Malena Ivarsson kom med tips och råd.
Sköna söndag...

Jag har en egen skön söndag, fast jag känner frustration över att jag inte blir klar med inredningen hemma. Det är bara så förbannat mycket att släpa ned till källaren. Men en vacker dag ska även jag få det fint hemma så jag kan bjuda hem lite folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar