onsdag, februari 03, 2010

Nytt hatprogram

Åååh, jag irriterade mig så mycket på Svenska Hollywood-fruar när det gick på TV 3. Sen har jag medvetet skippat andra pinsamma förnedringsprogram som Grannfejden, Ullared, Outsiders och Paradise Hotel (mina elever som är 16-18 bara avgudar Paradise Hotel, vilket säger det mesta om mognadsgraden på det programmet). Inte bara på grund av programmens upplägg, utan även de som medverkar. Men nu har det tydligen kommit ett nytt program; Glamorama. My god. Då har de hittat alla Blondinbella-wannabes fast något äldre. Jag hittar stora likheter mellan dessa tjejer och mina elever, samma tro om att make up, VIP-kort och Stureplan är det finaste, mest viktiga på jorden. Jag kommer irritera mig på dessa personligheter på en gång, känner jag. Bäst att inte titta.

1 kommentar:

  1. Jag såg reklamen för det igår. Jag trodde inte mina ögon. Jag kände inte igen personerna och trodde först att jag råkat slå på mtv:s "my crib" eller nått.
    jag har också bestämt mig för att avsky detta program.

    som tur var så tog reklamen iaf slut och jag var tillbaka på "7th heaven". DET programmet går aldrig ur tiden.

    SvaraRadera