måndag, februari 08, 2010

Svindyrt men (l)ack så coolt


Nu när lönen har börjat rulla in har jag tänkt unna mig lite lyx. Ett av dessa lyxprylar är ett nagellack som finns på Make Up-Store som heter Britt (bilden är ju suddig, men man förstår principen)! Det är ett sk. hologramnagellack, vilket innebär att det är 3-dimensionellt. Det skiftar i flera färger och färgen skulle i mitt huvud kunna kallas "regnbågsaluminium". Själva nagellacket i sig är inte jättedyrt, men jag var tvungen att köpa något speciellt underlack till, så det blev det dubbla priset. Det hade jag inte riktigt räknat med, men det är bara att bita i det sura äpplet, jag hade ju ändå släpat mig till iväg stan så jag fick ta det. Men nu när jag lackat klart så myser jag, det är så himla coooolt! Så det kanske var värt priset iaf...

1 kommentar: