måndag, augusti 01, 2011

Back to business

Hej alla (kanske inte många, men kanske trogna?)!
Nu är jag tillbaka från min semester, i år gjorde jag ett experiment. Jag skrev ingenting alls på FB *klapp på axeln* under hela semestern, och ingenting här heller (fast det hade varit skönt) men jag insåg att jag inte var så beroende av FB som jag trodde. Jag vet inte ens om någon noterat min tysthet, men sak samma. Det var rätt skönt att inte ha kontakt med omvärlden på samma sätt som hemma.
Däremot har jag ett nytt beroende, vilket är min nya, vita iphone 4!!! Jag, som aldrig brukar omge mig med tekniska prylar... Jag är asball nu! ;)
T.ex har jag min dator med modem hos min syster, så detta skriver jag på min lilla vita prrrrrecious!!! :) Jag lovar dock att skriva av mig lite mer här, jag har saknat bloggen.
Idag var första dagen på jobbet, en synnerligen avslappnad dag, och nyss har jag hämtat min gullstrumpa, hon blev så glad när jag kom, kändes som hon aldrig ville sluta pussa på mig! :)

2 kommentarer: