söndag, augusti 14, 2011

Hållningen... det är hållningen!

Idag på bussen såg jag en riktigt fin kille. Det händer inte så ofta eftersom jag är extremt kräsen och jag är dessutom lite blind för sånt i vanliga fall, men jag antar att det är en släng av sommarromantiska tankar som dröjer sig kvar. Jag tänkte något i stil med "ge mig en städskrubb och en kondom" när jag såg honom vid första anblicken och sen smygtittade jag givetvis på honom hela resan hem, men självklart bodde han ju inte där jag bodde. Jag funderade lite på varför jag tyckte just denna man var så fin, och kom på att det måste varit hållningen. Han hade en sån snygg hållning! Det är bara så grymt snyggt med män med bra hållning! Mums, mums! Så sträck på er killar! Om inte för min skull (uuuuh) så för er egen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar