söndag, augusti 21, 2011

The yrsel is back!

Well, liksom min gamla trogna parhäst Murphy som tyvärr återkommer då och då och stannar ett tag för att sen till min förtjusning försvinna, så har min andra (o)vän yrseln kommit tillbaka. Peppar, peppar sa jag för inte allt för länge sen för jag har inte haft den på ett par månader (sen maj?) men idag, jävla skit, så smög den sig på igen helt utan förvarning. Jag var ute på en lugn promenad en timme med hunden utan att känna något men när jag kommit in och tagit av mig skor och gick in i köket sa det svoosch och snurret började så pass att jag tog en tablett mot det för att rädda kvällen. Nu sitter jag i soffan och inväntar den tveksamma antisnurr-effekten och vill helst av allt äta eftersom jag är dödshungrig och kycklingfilén ligger och väntar på mig i köket. Jag som skulle fixa bulgur och hummus och allt. Nu blir det försent så det blir tråkmat om jag inte blir bättre. Fan! (Nu har jag svurit tillräckligt för idag tror jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar