söndag, januari 02, 2011

Början på 2011

2010


Bästa:
Jobbet!
Monday Bar-kryssningarna och festerna! Friheten att få vara dansgolvsexhibitionist!
Sommaren!
Den där natten...
Söndagsmiddagarna!
Mina vänner! Älskade vänner!
Vårruset och joggingen. Det är en jävla plåga, men jisses vad det bränner fett!

Sämsta:
Saknaden av mamma.
CSN. H.a.t.a.
Ledigheterna gick alldeles för fort. Och vad hände egentligen med oktober?
Lindas pappas bortgång.
Player
Min kropp. Men det kunde ha varit värre.
Elementet. Helvete.

2011

Bristen på sol gör mig grå och glåmig, håret som är på utväxtfart är platt, mittbenigt och tråkigt, jag har en förmåga att sitta framför datorn istället för att göra något produktivt, så 2011 ska jag göra följande:

Pippi. Must have!
1) klippa håret.
2) avgifta mig från internet, speciellt facebook.
3) gå ned 4 kg, iaf 3. Eller åtminstone bli lite mer slimmad.
4) köpa skor med lite klack, men bara lite klack (förutom Lola Ramona-skorna Pippi).
5) hålla lördagarna för mig själv, sovmorgon är min drog.
6) säga nej lite oftare, jag måste bli bättre på det.
7) skriva klart mitt x-jobb (suck).


Så. Right on. Get back to work. In i hamsterhjulet. 
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar