lördag, oktober 16, 2010

Sockerudd med spindel nästa!

Vitsippan
















Sådär, nu har jag avslutat Vitsippan. Kanske inte skarpaste bilden, men den ger ju ett hum om hur spetsen ser ut. Nu ska jag börja med nästa som heter Sockerudd med spindel. Dom där spindlarna är inte helt lätta, jag satt uppe igår natt och försökte mig på en. Jag får till ena sidan men inte den andra, det kan ju ha berott på att klockan var efter ett på natten. Får göra ett nytt försök idag kanske. Måste bara städa undan alla kläder som ligger överallt. Och så borde jag ju egentligen jobba lite... men åh...

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag ser fram emot att få ditt nästa verk. Men vad gör du av de när de är färdiga? ramar du in dom eller bara slänger du?

    ja det finns bara de två alternativen :P

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog rama in min första! ;) De andra vet jag inte riktigt, det kan bli bokmärken, sys fast på kuddar, skjortor, lakan, man kan göra örhängen av dom, eller en duk (fast då är dom väldigt breda och dit har jag inte kommit än...). Det är bara fantasin som sätter stopp! :)

    SvaraRadera