söndag, oktober 31, 2010

Monday bar XL Halloween

Weeii! Igår small det, höstens fest med Monday Bar i Münchenbryggeriet! Jag startade dagen med att sova till 12, somna om och vakna vid 13. Det var länge, länge sen jag sov så länge, och det var verkligen grymt skönt! Sen småstädade jag till kl 16 när Jessica droppade in. Vi startade upp förberedelserna till förfesten som var hemma hos mig. Sen kom Zandra och hjälpte till. Själv var jag alldeles stissig, det var länge sen jag hade en ordentlig förfest, speciellt när det skulle komma folk jag inte känner så väl. Det är ju väldigt personligt att släppa in någon i ens hem. För många är hemmen rätt neutrala, det är lite IKEA-style över det hela. Inga prylar, stilrent och matchande. Snyggt men opersonligt.
Hos mig är det personligt. Det är prylar överallt. Så att släppa in någon till mig är som att läsa en stor bit av mitt liv, och det vill jag inte att vem som helst ska få göra. Vilket fall som helst så blev vi 16 pers i min lilla etta och röjde runt till musik och åt och hade roligt innan det bar iväg till Münchenbryggeriet. Mycket lyckat! :)

Min gröna outfit var en succé, jag hade en liten flirt med original-redhead, och kvällen var allmänt jättegrym! Jag älskar Monday Bar! <3 Jag stod och talade om trollen med Zandra när trollet kom, men det gick bra. Nu har jag det överstökat, så det känns bra. Så många uppskattingspussar på ett dansgolv som jag fick igiår har jag inte fått på länge! Kul! Bra för egot om inte annat. Jag behöver lite sånt nu.
Nu ska jag till far på Halloween-middag utklädd som djävul. Jag kanske inte behöver klä ut mig så mycket... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar