lördag, november 20, 2010

Hello young Lady

Igår var jag ute med min syster och kusin, det var jätteroligt! :) De går inte ut så ofta, så det behövdes nog för dom. Jag blev raggad på av en glappkäftad engelsman, vilket jag tyckte var ganska roligt! Han var ju för gammal och för mycket player för att det skulle bli seriöst, men jag tycker det är kul när de vågar käfta tillbaka, även om min syster var säker på att han hade placerat en bomb vid hennes barstol och att han skulle sno våra plånböcker. :) Vi var på en bar för att kolla en kille som hade en spelning i barens skumma lilla källarlokal, och jag som börjat nischa in mig på lite... låt oss kalla det tyngre musik, tyckte det var spännande att vara på ny lokal med lite mjukare pop. Fast det är inte lika mycket ögongodis om på Monday Bar, muahaha.

2 kommentarer: