söndag, februari 20, 2011

Golden hits

Ok, igår var jag på helt ny mark. Jag kan erkänna att jag kan de flesta schlagersångerna, även om det inte riktigt är den musik jag brukar dansa till när jag går ut. Men man måste prova nya saker för att utvecklas! Så igår drog jag ut med två arbetskamrater (det roliga var att vi blev 4 st som hette samma sak tillsist) och röjde runt på Golden hits. Jag kan också erkänna att det var ett tag sen jag drack alkohol, så 3 drinkar, 1 snabbdrucken cider och 3 Jägermeister ledde till en mindre träkeps i morse. När jag kom hem sådär klockan 4 på morgonen fick jag enormt sug efter blomkål och dip, så jag stod där i köket och moffade i mig och i förmiddags blev det till att äta upp resten av dippen med chips som jag hittade hemma *lycka*! Jag skulle egentligen ha gått på zumba med en kompis och sen pluggat, men min kropp sa att jag skulle stanna i sängen och moffa chips, så nu ska jag dit och plugga men zumban skippade jag. Det hade varit självplågeri faktiskt. Inte för att jag inte gillar att träna, för det gör jag och speciellt dansanta pass som zumba, men inte idag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar