tisdag, februari 08, 2011

Hilton, minsann!

Idag var jag och en arbetskamrat på en kort kurs angående den kommande skolreformen GY11. Kursen handlade inte riktigt om det vi trodde att den skulle göra, men den hölls på hotell Hilton i Slussen, så det gjorde verkligen ingenting. ;) Snoffsigt värre!! :D
Det var svartvit marmor inne på toaletten, och vi blev serverade en trerätterslunch, det ni! Det är inte som min sedvanliga bulgurgrönsakswok. Det är inte varje dag man snyter sig i en Hiltonservett, och jag snodde hur många pennor som helst, hehehe. Jag måste medge att jag kände mig lite malplacé med min militärkamouflagemössa och lilla bulliga jacka när jag passerade alla dresscode-klädda, svinryggsfriserade värdinnor i foajen.

1 kommentar:

  1. känns skönt att veta att skattepengarna komemr någon man känner till nytta och inte bara går till politiker och tjänstemäns berlinresor

    SvaraRadera