söndag, februari 27, 2011

Andras lycka är min luft...

Jag har ett kompispar som försökt få barn länge, och det gick för ett tag sen men slutade åt helvete när barnet dog innan födseln. Det är verkligen det värsta jag kan tänka mig hända någon, att ens barn dör. Vare sig det är i magen i väntan på att få födas, eller när det hunnit bli några år eller mer. Att förlora ett barn önskar jag inte min värsta fiende! Men nu är de väntande igen, och det är underbart! Det bevisar dels att dom kan få barn igen, men också att det är meningen att dom ska ha barn! Och de är verkligen människor som är skapta att ha barn. De är trevliga och intelligenta, och det barn som kommer till världen kommer vara så innerligt älskat och efterlängtat! Jag önskar dom med hela min själ all lycka och att det går vägen denna gång! De förtjänar det verkligen!

1 kommentar:

  1. Det är såna människor som borde få barn. Jag önskar alla såna par barn.
    Jag önskar också att alkohol och droger kunde fungera mer som ett biologiskt preventivmedel så att så många barn slapp hamna i dåliga hem. Varför kan inte kroppen hos en alkoholist inse att ett barn inte riktigt är vad den människan klarar av?

    SvaraRadera