tisdag, mars 08, 2011

Spontan Södertäljemiddag

Idag blev jag bortbjuden till min fina vän J, i mitt gamla kära Södertälje, så jag åkte dit efter jobbet och vi lagade mat och snackade massa skit! Åh, vilken myskväll! Kände mig så mätt efter maten och lovade mig själv att inte äta mer när jag kom hem, men det bröt jag så nu har jag tryckt i mig massa mer. Herregud vad jag äter och vilken dålig karaktär jag har...

Idag parlerade jag lite med min rumskompis. Han sa att han också gick runt i början och sa hejdå till alla på jobbet men att han slutade med det när han märkte att det inte var någon annan som gjorde likadant. Skönt att man inte är ensam om att ha upptäckt det. Idag gick jag t.o.m. 10 minuter tidigare från jobbet, och utan att säga till någon förutom honom. Det kändes helt ok. Jag ska köra på den linjen ett tag och se hur mycket energi jag sparar på att skita i andra. I'm learning!

1 kommentar:

  1. Det låter som ett smart drag att bara hälsa på den som hälsar på dig. :)

    SvaraRadera