lördag, november 07, 2009

Mixed

Det har hänt så mycket sen jag skrev sist, jag orkade aldrig skriva ned allt. Jag har hunnit krascha igen om mamma, det kommer ju ibland men det är ingen nyhet. Jag tar mig upp på fötterna igen. Som alltid. Utekvällen med Jens och gänget var ruskigt roligt, det spårade ut lite lagom gulligt och oförutsett... (hihi). Kusin Kata har varit här 1 vecka, och vi har shoppat, varit ute och blivit allmänt bortskämda med god mat från alla vi träffat. Och jag hade en av de roligaste kvällarna jag haft på Bon Parlais (club vid Dansens hus) där jag gjorde succé på dansgolvet med min zebraklänning! Oj, vad jag njöt av den kvällen! ;)
Sen har det även varit lite körigt, Rusti fick 4 anfall under några timmars tid förra veckan, så vi fick åka akut in till Bagis på fredag natt (billigt, billigt) och tyvärr skippa härliga helgen i Flen. Lilla skrutt, jag blir så orolig. Nu har jag fått öka hans medicin, om det inte fungerar så får jag prova att öka lite till. Jag vill inte tänka längre än så, fast det har jag ju självklart gjort.
Pappa och jag har varit på båtmässan vilket var roligt som vanligt, och det har inte hänt nästan några framsteg med mitt x-jobb. Jag inser att jag måste börja söka jobb på riktigt, och det är nervöst men ett måste. Jag kommer inte bli klar med mitt examensarbete när jag hade tänkt mig, men det får gå. Nu är byggjobbarna tillbaka, woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar