tisdag, september 29, 2009

Jag ska bara...

Idag ska jag ta tag lite i mitt väntande x-jobb. Jag har blivit jättelat av att gå omkring och inte göra något, så nu tar det mig en halvtimme bara att öppna ett mail. Inte för att datorn är seg, utan för att jag gör allt annat istället. Jag ska bara...
Fast nu måste jag maila Lena om min idé, så det ger lite stress=bra!

Igår trillade jag av hästen. Det måste ha sett helt sjukt roligt ut! Jag red barbacka på volten, och han såg något som han blev livrädd för, men innan han galopperade iväg i panik så hann jag hasa över och av hans stora mjuka rumpa. Det var nästan som om han halvsatte sig ner för att jag skulle åka av innan han drog. Som tur var sprang han direkt till stallet, så det hände inget med honom, och som tur är har jag rumpa och lår, så jag landade mjukt. Jag har inte några blåmärken alls idag faktiskt. Det var bara så snopet.

Jag skrev igår att det inte fick hända något, typ att jag skulle bryta benet och ligga kvar på stallbacken, och det var några sekunder där innan jag hasade av Hjalle som jag hann tänka "Fan, det är inte sant!", men som tur var bröts inget! Det var väl tur!! *positivt tänkande*

2 kommentarer:

  1. Ursäkta men det sista stycket fick mig att skratta till. Men det är väl ok? :P

    Hette hästen Volten?

    SvaraRadera
  2. Hästen heter Hjalmar! Volt är den rutan man rider på utomhus, typ! Skratta på bara, för det gör jag också! ;)

    SvaraRadera