söndag, september 20, 2009

Oro

I natt sov jag ruskigt dåligt. Drömde läskiga drömmar igen, det var ett tag sen de läskiga besökte mig men nu är dom tydligen tillbaka. :( Jag hade lagt en önskelapp under kudden om en speciell dröm, men istället så bodde vi i ett hus och det sprang massa zombies utanför. Huset var bara skyddat av ett litet elstaket, och vi hade ett basebollträ att skydda oss med. Jag skulle ut och hämta något eller om jag blev lämnad ensam, och var sjukt orolig över detta, för det är svårt att klubba ned en medelstark person med ett basebollträ om man är liten tjej som jag.

Vi hade redan klubbat ihjäl en hund, en gris och en chinchillahona med två ungar, något som fick mig att må fruktansvärt dåligt. Sen vaknade jag helt uppjagad.
Har varit så hela dagen, nu har jag en oroskänsla i kroppen som inte vill gå bort. Som om något ska hända snart, bra eller dåligt vet jag inte. Jag har börjat bli mer och mer känslig för mina egna känslor, jag vet inte varför eller om det är bra eller dåligt. Säkert dåligt. Idag är jag nog bara nervös inför hundkurserna, men det är inte den "vanliga" nervositeten, det här känns annorlunda. Som om jag är på språng, eller borde vara på språng. Blir till att skriva i drömdagboken igen så att jag får lite frid. Jävla zombies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar