tisdag, september 15, 2009

Laxbulgurotto

På grund av den studentfattigdom som just nu råder har jag börjat rota igenom frysen, och blev glatt överraskad över vad jag lyckats trycka ned däri. Jag har varit rätt förutseende ändå; lite kött, lite fisk, lite grönsaker och så de där oidentifierbara sakerna som man tinar i hungersnöd och desperation.

Riset var slut så det blev fullkornsbulgur. Lax- och bulgurrisotto, men det får heta laxbulgurotto då. Jag tog denna fantastiska bild, som tyvärr inte alls kommer till sin rätt i bloggen då maträtten snarare ser ut som något som kommit upp igen. Men jag kan lova att det var grymt gott! 

Jag har också varit duktig idag och skickat ett mail (yey) angående mitt x-jobb, i morgon ska nästa mail iväg och sen är det dags för jobb. Ska hålla utkik efter nr 2. Och hoppas att det inte är fotbollmatch i morgon kväll. 


1 kommentar:

  1. Det ser verkligen äckligt ut, men förstår på innehållet att det säkert var mums.

    SvaraRadera